wtorek, 19 marca, 2024

Duże firmy potrafią na wszystkim zarobić, bo mają wiele możliwości i budżet, który pozwala im trochę poeksperymentować. Taka sprzedaż fotobudek niby niewielki biznes, lecz potrafi przynieść wymierne korzyści finansowe.

Kto żyje ze sprzedaży fotobudek?

Przede wszystkim firmy, które inwestują w branżę rozrywkową. Nie da się ukryć, że przy umiejętnym rozpoznaniu rynku, da się na niej zarobić całkiem sporo. Fotobudki sprawdzą się także w salonie fryzjerskim czy tatuażu. W obu tych miejscach klienci chcą natychmiast sprawdzić efekty działań fachowców, a fotobudka świetnie to rozumie i co najważniejsze cyka zdjęcia na zawołanie. Podekscytowanym klientom właśnie o to chodzi, bo od ręki mogą ocenić czy dana fryzura lub tatuaż spełnia ich oczekiwania i designerskie wizje. Ze sprzedaży fotobudek żyją również firmy o profilu fotograficznym. Dla nich jest to jak gdyby rozszerzenie podstawowych usług i sposób na przyciągnięcie młodszej klienteli. W końcu młodzi żyją teraz szybko i chcą, by świat za nimi nadążał.

Zalety fotobudek

Po pierwsze są wytrzymałe i odporne na uszkodzenia mechaniczne. Po drugie mają designerski, nowoczesny wygląd i nie zajmują wiele miejsca. Po trzecie nie trzeba mieć żadnych pozwoleń na ich posiadanie, gdyż nie są one sprzętami typowo rozrywkowymi, jak automaty do gier. Po czwarte są w pełni zautomatyzowane, więc ich obsługa polega tylko na wciśnięciu jednego guzika. To duże ułatwienie zwłaszcza dla osób starszych, które są nieco na bakier z nowymi technologiami. Po piąte fotobudki to urządzenia, które dają możliwość poudawania kogoś, kim się nie jest, a to zawsze sposób na dobrą rozrywkę i złapanie odrobiny dystansu do siebie.

Ile kosztuje fotobudka?

To drogie urządzenie ze względu na materiały użyte do jego produkcji i ilość urządzeń w nim zainstalowanych. Za fotobudkę trzeba zapłacić przeważnie kilka tysięcy złotych. Nie jest to mało, dlatego też na jej zakup rzadko decydują się klienci indywidualni. Są to dla nich zbyt duże koszta, które nie wiadomo czy kiedykolwiek by się zwróciły. W przypadku dużych firm jest nieco inaczej. One w razie niepowodzenia imaginowego, mogą zakwalifikować zakup fotobudki jako wydatki firmowe, które są przecież nieodłączną częścią prowadzenia firmy. Poza tym mają również większe możliwości wypromowania sprzętu i wystawienia go na sprzedaż internetową. W ostateczności mogą odsprzedać go konkurencji i wyświadczyć jej niedźwiedzią przysługę.

Artykuł powstał we współprazy z https://smove.pl/ – sprzedaż fotobudek

Tags: ,

Related Article